Vlucht en eerste dagje Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Colin en Lenore - WaarBenJij.nu Vlucht en eerste dagje Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Colin en Lenore - WaarBenJij.nu

Vlucht en eerste dagje Melbourne

Blijf op de hoogte en volg Colin en Lenore

27 September 2014 | Australië, Melbourne

23 september was het dan zover, we gaan naar Australie! :)
We werden door onze ouders, Jason, Trystan en Kathleen uitgezwaaid op Schiphol. En om 14.15 vlogen we als eerste naar Bangkok.
Dit was een vlucht van 11 uur. Tijdens de vlucht hebben we avondeten en later een ontbijt gehad. Het was een ouder vliegtuig, de airco stond zo hard dat we verkouden waren geworden en was het weer warm geworden en dan weer koud..

In Bangkok hadden we een korte stop en vlogen we helaas met hetzelfde vliegtuig weer verder naar Taipei. Daar hadden we een stop van 10 uur. Gelukkig hadden we een hotelkamer bijgekregen en konden we douchen en lekker slapen. Van Taipei zijn we naar Sydney gevlogen. Daar was het nog even spannend of we het land wel in mochten, je ziet genoeg op tv bij border security ;) Maar gelukkig mochten we zo door en waren we eindelijk in Australie! Na paar uur wachten en wat vertraging van het vliegtuig, konden we het laatste stukje vliegen naar Melbourne.

Met de taxi zijn we aangekomen in het appartement waar we de eerste week hier verblijven. Dit appartement is van Kim en James en wij slapen op een kamer hier. We kwamen rond etenstijd aan, nadat we Kim en James hadden ontmoet, zijn we in de buurt wat wezen rondlopen en hebben we wat boodschappen gedaan.
Eenmaal terug hebben we gegeten en met Kim en James gepraat. Daarna konden we onze ogen bijna niet meer open houden en zijn we gaan slapen.

Na een nachtrust van 13 uur werden we om 1 uur 's middags wakker. We zijn naar het centrum gelopen (ongeveer 20 minuten lopen) en hebben daar wat dingetjes geregeld, zoals een simkaart en soort ov. Verder veel indrukken gekregen van Melbourne. Er hangt een rustig sfeertje en de mensen zijn erg vriendelijk. De temperaturen liggen rond de 20 graden. Het is net lente hier.
's Avonds zijn we met Kim en James op pad geweest. Ze hebben ons meegenomen naar verschillende kroegjes.
Onderweg terug zagen we allemaal buidelratten in het park.

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=4YUMCV48

• 27 September 2014 - 03:05

Dennis & Roxanne:

Hallo wereldreizigers!

Leuk om jullie eerste bericht vanuit Australië te lezen. Op de foto's zagen we ook dat de eerste koala een feit is. Die moet je toch echt gezien hebben in Australië lijkt me. ;)

Verder waren we benieuwd of jullie de overige ruimtes met Kim en James deelden?

Tot blogs!

Liefs D&R

• 27 September 2014 - 09:54

Marjo En Harry:

Hallo daar aan de andere kant van de wereld! Fijn om je even te zien op Skype. Ook de foto's gezien op Fb. jullie hadden een erg aardig welkom.
    Een fijn en rustig weekend gewenst en maandag succes met de gesprekken. Duimen voor jullie.

Dikke kus en tot de volgende keer

• 27 September 2014 - 15:13

Suus:

Hello mate!

Ik vraag mij dan gelijk af wat voor een illigale indruk jullie achter lieten?;)
    Foto's op fb zagen er tof uit! Leuk allemaal hoor. Ik zal duimen maandag voor jullie.
    Dikke kus vanuit Veenendaal!

• 28 September 2014 - 16:58

Buurvrouw Van Dijk:

Wat leuk dat jullie daar heen zijn gegaan. Ik kan jullie volgen via Internet zo.

• 02 Oktober 2014 - 08:50

Lilian Teeuwen:

Hoi, hoi,

Leuk jullie verslag(en), blijf ik op de hoogte van jullie perikelen. Groetjes