Glen Waverley - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Colin en Lenore - WaarBenJij.nu Glen Waverley - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Colin en Lenore - WaarBenJij.nu

Glen Waverley

Blijf op de hoogte en volg Colin en Lenore

04 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

De tijd is erg snel gegaan! We zijn vooral deze week erg druk geweest met dingen regelen. Nieuwe simkaart, soort OV-chipkaart, werk, huisje..
Colin werkt sinds dinsdag al bij de Ikea Springvale. Daar in de buurt hebben we een huisje gezocht.

Ondertussen zitten we al op ons tweede plekje in Glen Waverley. We hebben een grote kamer met alles erop en eraan. De rest delen we met andere.
We hebben gemerkt dat het wonen hier erg duur is. Als we een plekje voor onszelf wilden hebben, dan betaalden we zoveel en moesten we nog voor die 6 maanden allerlei dingen afsluiten (gas, elektriciteit, internet, water).. Dus we hebben ervoor gekozen om wat goedkoper te wonen en dan wat extra geld over te hebben voor onze reis straks.

Er zit een winkelcentrum op 15 minuten wandelafstand (bergopwaarts). Daar zijn heel veel winkels, ook veel Aziatische winkeltjes en restaurants.
Er zit zelfs een bioscoop.

We zijn tussendoor naar de Dreamworks Animation tentoonstelling geweest. Dat was erg leuk om te zien. ^^

Foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=4YUMCV48

• 05 Oktober 2014 - 13:38

Marjo:

Fijn dat jullie nu je eigen stekkie hebben!
    Geniet er maar van. Succes met het zoeken naar een baan. Sportief hoor, zo'n wandeling om boodschappen te halen.
    We wachten geduldig op de foto's.

Dikke kus van mij

• 06 Oktober 2014 - 09:22

Tante Riet Bekkers:

Hallo Colin en Lenore
    Fijn dat alles goed gaat, en Colin al werk heeft.
    Geniet er maar van samen je leert van zo'n reis altijd wel.
    We wachten de foto's af liefs uit Limburg Oom Roy en Tante Riet

• 14 Oktober 2014 - 20:01

Greet Van Dijk:

Colin hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Als het overkomt heb je geluk gehad Hebben jullie het daar naar het zin met zijn beiden? Geniet er maar van Groetjes van Greet van Dijk